Myysdag :-)

Idag har jag & min älskade unge varit lediga. Haft en sista återhämtningsdag efter en massa sjukor som bara gått runt... Imorrn väntar dagis & jobb igen & skola. Fast imorrn har vi psykiatri å då får jag sällskap av Karin & det är alltid trevligt att ha med sig nån man känner :-)
Hursomhelst idag har jag tvättat lite fönster, tvättat gardiner & bytt gardiner i kök & vardagsrum, känns som om det var välbehövligt eftersom det var julgardinerna som blev utbytta även om dom inte var särskillt juliga.
En toscakaka har vi hunnit med å bakat å mumsat i oss :-) Gott!!

Eftersom jag inte är så aktiv i mitt bloggande så är min tanke att jag ska använda bloggen att skriva roliga saker i, speciellt saker som Melvin säger, som man vill komma ihåg, får hoppas att det går bättre, har även fått snurr på bloggappen så nu kanske det går fantastiskt bra att blogga :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0