Supernöjd å galet trött!!

Är väldigt nöjd å väldigt fryssen efter en lång dag.

Idag har vi varit hemma hos mor & far, Mange har fått jobba å bytt däck på bilar å släpvagnar osv.
Jag var å handlade åt mamma å handlade lördagsgodis med Melle.
Mamma bjöd på lunch, sen for vi hem å böt om, för att åka vidare till Skutskär å kolla på innebandy DM.

På hemvägen blev det ett stopp på Max :-)

Väl hemma sprang, nja eller gick jag ner till Karin å drack kaffe med henne å Carina :-) Blev lite wild Afrika till det oxå, supergott var det iaf. Tack tack!

Hemma igen var jag genomfrusen, men inget som inte en filt, lite Melle Myys, ett glas vin å lite gladiatorer kunde bota.
Eller nästan iaf, känner mig fortf lite kulen å skulle kunna tänka mig att chocka kroppen å gå å sova.

Hulda kom ner efter att ha sövt Melle med Mange nyss, å la sig i banankartongen som jag gjort i ordning för kattbebisarna, så vem vet det kanske är dax inatt :-)

Hoppas hoppas :-)
Blir inte många knop mer nu, den största ansträngning jag ska göra ikväll är när jag reser mig ur soffan å förflyttar mig till sängen.

Puss å godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0