Feber å förkylning!

Usch det är verkligen inte trevligt det här. Jag är förkyld med allt vad det innebär.
Snorig, Japp, snorar flera liter i timmen,börjar fundera om det kommer hjärnsubstans oxå.
Febrig, Japp, febertoppar när man blir så varm så man måste ta en kalldusch, eller frossa så man ligger å fryser under täcket.
Men ändå inte tillräckligt så att man får sova, hade nog föredragit att vara totalt däckad, brukar gå över snabbare då.
Nu är det bara jobbigt att känna efter å tro att man orkar nåt mellan febertopparna å inse att man inte gör det, eller få Melvin att förstå varför jag inte orkar leka eller ens titta på honom fast jag bara sitter eller ligger där.
Jag är sjuk, fast det syns ju inte direkt, förutom lite blanka tårfyllda ögon, babian rumpa rosa nyans under näsan, åsså nysningar å snytningar till tusen...

Jobbigt är det iaf.... Imorrn ska jag göra,
INGENTING dvs samma sak som idag, fast imorrn blir jag ensam utan prestations ångest av att behöva göra nåt... Slappa på soffan å sova i sängen ska jag göra :-) å kurera mig så gott det går.

Se yaa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0