Dagvill-dagvild?

Vet inte vilket det korrekta ordet är egentligen, men jag säger dagvild när jag pratar, men jag tror inte det är rätt, har en känsla bara.
Fast å andra sidan så slänger jag mig med en massa ord som inte ens existerar så vad spelar det för roll egentligen? Eller existerar gör dom ju eftersom jag använder mig av dom, å tillåmed så att folk i min omgivning vet vad dom betyder, eller iaf vad jag menar, å det är ju tur, så då borde dom ju finnas iaf, även om dom inte finns med i SAOL.

Det blev ett långt inlägg om ingenting, det jag ville komma till vara att jag varit ledig å jobbat på så konstiga tider så jag har ingen koll längre på vad det är för dag. Idag var jag tom tvungen att lämna Melle hos mamma för att kunna åka å jobba eftersom dagis är stängt idag å imorrn. Imorrn blir lite klurigare dock, för då slutat jag 09 å har ett P-möte som jag borde gå på kl 13, fast jag vet inte om jag lyckas med det eftersom jag inte vet vart jag ska göra av Melle, känns inte direkt som jag kan dumpa tillbaka honom hos mamma :-/ få se hur jag gör, kanske skiter i mötet....

Så lång så länge :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0