Repris!!

Vissa saker skulle man gärna ha repriser och upprepningar på i oändlighet, fast sömnlösa nätter är inte ett exempel på det, inte ofrivilligt sömnlösa nätter iaf, ok om man väljer att göra nåt roligare eller mer spännande, en inte ligga å vrida å vända sig i sängen och tokglo in i väggen eller i taket. Försöka kväva sig med kudden eller sparka sig trött är inte heller nån höjdare :-(
Just nu sitter jag iaf å kollar på ett gammalt avsnitt av Scrubs, eller gammalt å gammalt, gör dom ens nya?
Har ingen aning.

Idag har jag iaf jobbat, och fått lite uträttat, ringt några måste samtal som, till skolan för att få mina betyg hemskickade.

Igår lyckades jag även att beställa en klipptid innan midsommar, har inte klippt mig sen före jul nu, så det börjar verkligen bli dax, har lixom inte blivit av eftersom min frissa har haft vattenskada och nu har hon bestämt sig för att åka på semester i en hel månad tror jag, hon kommer iofs hem på lör, men jag tvivlar att hon trollar fram en klipptid åt mig i middommarveckan. Så Lekri får det bli på torsdag... :-)

Idag har jag även varit på bilbingo, tack vare att min kära sambo tog grabbarna å åkte ut på sjön. Blev ingen vinst, men sitta ute i solen med trevligt sällskap å fika i pausen är inte heller helt fel :-)

Trevligt var det iaf, TACK som Faan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0