Lång dag idag!

Idag har varit en lååång dag, att roa ett sjukt, eller på väg att bli friskt barn är inte det lättaste. Dagen har spenderats med att Karin kom hit och drack kaffe med oss när vi åt frukost, vi har spelat Nintendo 8-bitars (det var lääänge sen), bakat kaka, tittat på diverse tv program å barnfilmer. Magnus kom hem med lunch och umgicks en stund med oss, efter middan lyckades vi lura hit Karin å komma å äta lite kaka med oss. Nu sitter Melle å jag å myser i soffan medan Mange är å spelar pingis, å jag bara väntar på att klockan ska bli 20 så jag får söva Lill-Troll å mysa upp mig själv i soffan å vila öronen, som sagt det kan vara rätt påfrestande att va hemma med sjukt barn, som ibland är lika pigg som en duracell kanin å ibland är trött, febrig å grinar å inte riktigt orkar med sig själv. Samtidigt som man inte orkar sitta hur länge som helst å inte göra någonting. Hitta lagoma aktiviteter är svårt.

Men jag bjuder på en blid på Melle å hans fina kaka :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0