Ja vad säger man...

Idag har varit en ännu mer påfrestande dag än igår, idag har Melle å jag varit väldigt osams mellan varven. Han har sagt emot mig på precis allt, vilket inte alltid är det lättaste, samtidigt som han varit hur mysig som helst mellan varven, å tur är väl det, fast det negativa med det är väl att man får dåligt samvete för att man skäller på honom, å ibland kan man ju faktiskt ha rätt att göra det eller?

Imorrn blir det iaf dagis å det tackar vi gudarna för, annars vet man inte hur det skulle gå, för han blir ju minst lika arg på mig som jag blir på honom.

Hoppas bara att han får hålla sig frisk nu så vi kan göra nåt bus i helgen :-)

Kram å godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0