Hej å hå...

Har precis slagit upp mina 2 blå å ligger fortf i sängen å lyssnar på när Melle snusar, fast jag tror att han börjar vakna till. Bäst att passa på å göra det nu eftersom jag inte sover hemma inatt, utan jobbar.
Igår hade Melle å jag en ledig dag ihop å bara myste, inga måsten alls...hur skönt som helst.
Hursomhelst så avslutades kvällen med att vi skalade av honom allt hår, å det var inte det enklaste, inte pga att han inte vill utan pga att det kliar å sticker å han får hår överallt. Men det är klart skriker man som en stucken gris så blir man svettig å då fastnar hårstrån, men få honom att förstå det.

Nu har mystrollet vaknat så nu blir det upp å hoppa :-)
Frulle, dagis å jobba- äta,jobba, sova,dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0