Happy alla <3 dag!!

Idag har jag haft en riktig toppendag...

Skönt att det börjar vända nu, känns inte lika jobbigt längre.

Slutade iaf att jobba 09 i morse, svängde förbi Marangoni och hämtade upp 2 räkmackor, sen blev det vidare hem till Karin för kaffe å räkmacka....sååå gott!!

Efter fikat drog vi till köpis å inhandlade några nödvändigheter... speciellt Karin :)
Jag fick nöja mig med en ny handväska å en fransböjare.... ett par tröjor åt Melle oxå...

Just ja jag slipade ju Melvin och Rasmus skridskor på Stadium oxå, det var bara det att när Rasmus kom hem och jag berättade det för han sa han att han hade sina skridskor i väskan.... :-/ typiskt... jag har alltså slipat Manges skriller, så det verkar som om det får bli en tur till Stadium imorrn oxå...

En lunch på IKEA hann vi oxå med, det var bara det att lunchen på IKEA var typ lika dyr för både mig å Karin, som vad 1 räkmacka kostade.... dvs dyrt med räkmacka.

Väl hemma igen så blev det mer kaffe med utökat sällskap :)

Efter middagen ikväll har Melle och jag hälsat på mormor och morfar, spelat kort å druckit kaffe.
Riktigt trevligt det oxå :)¨

Nu har jag myst upp mig i soffan å tänkte plöjja lite Gossip medans Mange kollar på snooker.

Hade bäst, sj tänkte jag njuta av en ledig dag imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0