Trött...

Efter en sjukt jobbig dag med intro på en till arbplats tänker jag nu krypa ner i sängen och sova, chocka kroppen lixom. Eller iaf få några extra sömntimmar på kontot inför helgen, så man kanske hinner/orkar göra nåt roligt fastän man jobbar. Det är ju cruising i Gävle å jag vet några killar som gärna skulle åka in å kolla på bilarna som "böörnar" :-)
En grillning eller ett glas rose skulle ju inte heller sitta i vägen. Grillningen kan jag iofs hoppa med tanke på att det med all säkerhet bara blir pissväder, men vinglaset vill jag ju inte avstå, det förhöjer ju helg å ledighets känslan lite :-) vi får väl se hur mycket man orkar men nå bus ska det väl kunna bli. Borde iofs oxå försöka införskaffa mig en bok till skolan och göra lite läxor, men det hinns nog oxå med.

Puss å godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0