Sköna Söndag!!

Idag har vi inte gjort så mycket.

När Magnus vaknat efter att ha jobbat natt så plockade vi undan julsakerna och rev ner julgardinerna.
Kastade in dom gardiner som ska upp i tvättmaskin, så får vi se om vi får upp dom i morrn, är iaf inte utan andra gardiner, för jag hade kvar dom andra sen innan jul, så dom var bara att haka upp :)

Efter det drog vi allihop till Sandviken för att äta lunch på Jensas, å gå på Biblioteket och återlämna/låna nya filmer och böcker. Vi lånade 2 dataspel oxå.

Magnus lämnade av mig och Melle hos mamma, så fick vi fika där med henne medans han spelade pingis.
Trevligt var det iaf.

Handlade en del nörvändiga eller onödvändiga saker på Lidl oxå, innan vi åkte hem.

Nu sitter Melvin och spelar Kalle Kunskap Magnus kollar på bandy och jag sitter här.

Har lyckats att ´reta upp Hulda oxå, så att hon bet mig i armen så att det gick hål, blir väldigt ilsk ibland den katten.

Imorrn ska jag och Melle åka till Parkbadet, förutsatt att han håller sig frisk.
Igårkväll blev han väldigt trött och varm i en handvändning, han har varit "tokvarm" inatt oxå, även vid 04:30 när Magnus la sig, men sen i morse var det som bortblåst.

Vi får väl se, annars finns det risk för en resa till köpis å köpa en ny mus till mig, eller det finns det nog risk för iaf :)

Ha en trevlig kväll, få se vad vi ser på på tv:n ikväll, står mellan Minuten och Solsidan, sen blir det ju Timeout oxå, så många svåra val.... Hade gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0