Mupp Måndag :/

Blev inte alls som jag tänkt mig idag.

Melvin vaknade å var jättehes åsså hade han torrhosta, så det där med Parkbadet var bara att avskriva direkt.
Iaf så har vi inte gjort så mycket idag, myst omkring och haft det bra. Visade sig att han inte är så dålig iaf även om han är lite varm.

Jag har iaf lyckats städa i linneskåpet, vikt massa påslakan, lakan å handdukar.
Lite duktig iaf, borde egentligen gå igenom min garderob oxå, å kasta en massa gamla kläder.
Kolla vad som finns å vad man kan ha i sommar, å göra plats för nytt :)

På e.m. har vi haft fika sällskap här, Karin, Krillan, Juline och Jacob.

Nu är middagen avklarad å vi softar i soffan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0