Hos Mamma Mu :)

I morse väckte Melle mig tjugo över 8. Han ville naturligtvis kolla på barntv då, men med viss övertalning och genom att muta han med att spela på min telefon så fick jag kolla på "Vakna"med the Voice.

Efter frukost kom Krillan, Jullan och Linnéa inramlandes, trevligt med sällskap till förmiddagskaffet.
Melle å jag snodde ihop några chokladbollar som vi kunde bjuda på.

Medans vi satt där å skvallrade som allra bäst så kom nån på snilleblixten att vi skulle åka på Parkbadet, sagt å gjort så blev det så, vi rullade ut ur FBA 12.30, sen följde några timmar effektivt badande.
Skulle ha fått med mig min kamera dit, men den står tyvärr fortf kvar i laddaren här hemma.
Hursomhelst så hade vi två väldigt badglada barn med oss dit och två mycket nöjda barn med oss hem oxå.

Em å kvällen har däremot inte varit så effektiv, har inte gjort så mycket alls, men det kan ju vara skönt det oxå.

Sitter nu å väntar på att få gå å sova, å så blir det nog snart, det svider i ögonen fast jag tror inte att det beror så mycket på trötthet utan mer pga kloret....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0