En lång skön helg!

Har haft en toppenhelg, även om jag tycker att jag varit lite trött å sliten.

I fredags var det lite partajj här hemma, iaf middag med trevligt sällskap, vi åt Tacogryta a´la Kattiz, å det kan ju inte slå fel. Hur gott som helst, jag bara älskar det. Enkelt å göra å räcker till många, nästan så att den sköter sig själv oxå, iom att man äter det med couscous så går ju det oxå fort. Finns ju så mycket annat trevligt att göra.

Lite utgång i viken, var väl sådär, fast det var rätt ok med folk ute iaf, med tanke på att det är helg före löning.
Åsså Januari, som dom säger ska vara årets fattigaste månad.

Igår (lördag) va Melle å Magnus å kollade när Rasmus spelade innebandy.
Jag hälsade på mamma och pappa, syrran var oxå där.

Igårkväll tog vi det väldigt lugnt å somnade rätt tidigt.

Idag har jag varit på en shóppingrunda på köpis, handlat en massa, eller iaf lite grann till halvareapriset.
Blev en del till Melle, å även en del till mig.

Fika på e.m. med Krillan, Jullan å Jacob.

Nu har vi nyss ätit fredagskyckling dvs receptet som fanns med i Coop bladet den här veckan.
Supersmaskigt var det iaf, alla tyckte om det så set kommer bli fler ggr.

Nu väntar den där jävla Handbollen igen, fattar inte hur den kan regera våran tv??
Har ju faan varit bandy hela em, borde ju räcka nu kan man tycka?

Tänkte iaf inte göra många knop, så det känns som om det kvittar.
FB finns ju iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0