Solen <3

Efter att ha få suttit och "grinat av mig", även om jag vet att tårarna kommer att återvända många gånger, så hade jag iaf hoppats på att få sova sen.
Men så var inte fallet, låg å vände å vred mig i det oändliga.... vet inte om det är fullmåne på g eller hur det är.
Var tom ut på ballkongen och spanade men hittade ingen.
Brukar iaf va svårt att sova när den är i antågande, så vi får väl se, kan ju iofs bara bero på värmen som varit dom senaste dagarna, men jag tycker att vi har det ganska svalt i sovrumet med takfläkt å doningar.

Idag har vi varit på stranden i Brunnsvik å myst.
Även om det var sol och moln om vartannat så var det helt ok, vattnet var oxå behagligt, å huvudsaken var väl att barnen var nöjda.

Nu är det dax för mig att gå å börja med maten.
Ikväll blir det fredagsriktig mat Tacos....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0