Fy faan!!

I morrn börjar allvaret igen, jobb, jobb.....
Delade känslor inför det, det som tar emot mest är att det är dax att inse att sommaren är slut :(

Fast nåt skojjsigt är iaf att jag ska få börja plugga lite, delade känslor inför det oxå, jag har alltid sagt att jag inte kan plugga, å jag hoppas verkligen att jag har fel. Har iofs inte försökt sen 1995 å det känns ju som om det var ett tag sen.
Men kastar jag in handuken å allt skiter sig så vet jag  ju varför, att det verkligen är så :/

Dagen idag började med en mysfrukost med Melle & Magnus, innan vi lämnade Melle på dagis.

Har pratat med chefen om mitt schema oxå, eftersom jag ska börja plugga, vill ju gå ner så lite som möjligt i arbetstid. Verkar iaf som att det löser sig riktigt bra, tror bara att jag får gå ner 4h på 4v, å det är ju helt ok.

Sen  blev det  lite shopping inne i stan, 1 par nya jeans till Melle å 3 mjukisar å 3 par kalsonger :)
Innan det var dax att bänka sig på Waynes med Anna, smaska massa gott å snacka lite skit.

På hemvägen gjorde jag äver ett stopp på Sj-huset å hälsade på I-B, hon såg förvånansvärt pigg ut iaf, å jag tror att hon var riktigt glad att träffa mig, var iaf superkul att träffa henne :)

Väl hemma har vi hunnit med middag, kaffe å lite bus på gården.

Ähh är väl dax att sova snart om man ska upp å jobba imorrn, för i morse vaknade melle 05:15 å låg å bubblade så risken finns nog att både jag å han kommer somna ovaggade ikväll.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0