Sikhjälma!

Igår var vi till Sikhjälma och hälsade på mor och far, alltid lika mysigt att komma ut dit. Skulle kunna bosätta mig ute vid havet om det inte vore för att jag är uber social och vill helst ha folk runt mig dagarna i ända. Magnus brukar säga att jag inte kan vara själv, men jag fattar inte varför jag ska vara själv när jag inte behöver. Naturligtvis kan jag vara själv om jag känner att jag behöver det, men det är inte ofta vill jag lova.

Hade iaf en mysig dag där ute med lingonplockning å dyl, så när vi kom hem såkokade Magnus sylt :)
Han är duktig han :)

Inte lång tid därefter somnade jag på soffan å då var det ju bara att dra vidare till sängen, sjöluften eller havsluften suger, eller vad säger man :)

Idag har vi iaf gjort våran skyldighet eller snarare rättighet och varit och röstat, helt sjukt va fort åren går, men vi kom fram till att det var ju bara 2 år sen vi röstade sist, men det känns iaf som att det är lite titt som tätt man är iväg till vallokalen och röstar.

Resten av dagen har bedrivits med att göra så lite som möjligt, och druckit kaffe med trevligt sällskap :)

Just nu är det soffhäng som gäller, väntar på reprisen på Parlamentet oxå, lyckades ju somna ifrån det igår, eller jag såg väl första halvtimmen i sängen iaf, sen var det godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0