Kungarna i Tylösand!

Sitter nu i soffan å väntar på Kungarna i Tylösand, å den här ggn är det inte Per även om han är den enda riktiga kungen på Tylösand :)

Idag har det inte hänt så mycket.
Lämnade Melle vid 9 sen bjöd jag in mig själv på kaffe hos Carina, med henne, Andrea å Vicky.
Men underbart är kort, så det blev inte så länge, var ju tvungen att dra iväg på ett möte på jobbet.

Var väl hemma halv 2 igen, slängde i mig lunch, hämtade Melle från dagis, sen blev det "kaffedejt" med Krillan, Magnus å Johan, intye mycket gjort där heller.

Har iaf sorterat tonvis med tvätt idag och lyckats tvätta 3 maskiner ikväll, får väl ta resten i morrn antar jag, har ingen mer plats att hänga nåt mer på iaf.

Badat Melvin, läst saga å myst med honom har jag ju naturligtvis oxå gjort, för nu jobbar jag ju kväll i morrn, och har dygn på fredag, så det dröjer tills lördag innan jag får söva honom igen, å det är verkligen på 2 sätt det där.
Skönt att vara på jobbet å slippa tänka på att lägga honom, samtidigt som det är helt underbart att mysa, gosa å läsa saga :) Saknar ju han när jag inte är hemma.

Kram så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0