Har fått lite gjort idag oxå...

Låång ledig!!!
Ja det skulle man ju kunna tro, men jag har haft fullt upp idag oxå.

Dagen började som vanligt med Melle mys, sen blev det kaffe med Karin och frulle med Melle, men han blev inte så långvarig eftersom han är lyrisk över att fått tv och tv-spel på sitt rum, så ha satt ju bänkad där både innan och efter frukost.
Lämnade honom 9 sen gick jag hem igen för att börja röjja, sortera och kasta leksaker, även plocka bort sånt som man kanske kan få nån krona för på Loppisen den 2:a oktober här i FBA :)

Även hatthyllan fick sig en omgång/genomgång av vantar å mössor å dyl som ska vara färdiga till vintern.

Plockandet å städandet har fortsatt mest hela dan med uppehåll för lunch å middag å en hel del koppar kaffe. Måste ju underhålla koffein behovet så att det inte blir nåt knas.

Nu sitter jag i soffan och häckar å har precis kollat på Idol, tror det börjat nån film nu oxå, så vi får väl se om den får min uppmärksamhet eller om jag fastnar här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0