Efter önskemål så...

Har idag kravlat mig ur sängen, hade teori om  att jag skulle ringa Wallens, så dom fick komma med en kranbil å lyfta ur mig, för jag hade/har så förbannat jävla ont i ryggen å värst är det efter att ha legat stilla en hel natt. Till slut lyckades jag iaf att baxa mig ur....

Lämnade Lill-Troll på dagis vid 9, sen kom Karin å drack kaffe, sen kom Magnus å Johan hem å käkade lunch, lite tidigt kan man tycka för då var väl klocan bara 10.30, fast jag tror att Magnus klev upp 04:15 å jag tror inte att Jogan var så långt efter så dom hade ju varit i farten ertt tag iaf.

Jag å Karin drog vidare till köpis för att uträtta några ärenden, köpa Voltaren iaf, så nu känner jag mig betydligt bättre i ryggen :) för tillfället iaf, men man får väl knapra tabletter ett par dar så kanske det löser sig :)

Hämtade Melle kl 13 igen å då drog vi på 1-års kalas hos Juline :) Gott fika å mycket trevligt var det :)

Nu är det dax för mig att packa mig till jobbet å jobba ytterligare några timmar :)

Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0