I Fredags!!

Vilken jävla toppen dag!!

*Nytt Jobb!!

*Party med brudarna!!

*Bada i poolen på natten!!

Hade en helt jävla underbar dag i fredags <3

Skulle in å träffa chefen för det nya jobbet, hon hade ringt och sagt att hon ville träffa mig en gng till, jag var supernervös och var beredd på värsta grillningen.

När jag väl kommer dit så kallar hon in oss, 5st io samma rum å talar om att det här är den gruppen hon tänkt sig för det nya boendet :)
Gissa om man blev paff!!!
Så jag har minsann fått nytt jobb jag :)
Ska bli såå kul att få göra något annat :)
Vara med från början och starta upp nåt nytt :)

Dagen blev ju inte sämre av att det kom ett gäng brudar (och Håkan & Jacob) på kvällen, vi satt ute å drack å snackade skit.
Sen bar det av in på Harry´s, det var oxå supertrevligt, att sitta på uteserveringen å surra så länge den var öppen, innan vi gick vidare in.

När vi kom hem satte vi igång att tanka i varmvatten i poolen, blev väl en sådär 37-38 grader i vattnet.
Hur mysigt som helst;)
Framåt fyra var man för trött så då gick vi å la oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0