Gårdagen!

Igår jobbade jag delad tur, så nu har jag bara 3 pass kvar till semester, givetvis så är det ju 3 em pass nästa vecka.

Mellan jobbet igår hann jag med att träffa Anna och Karin på köpis.

Å då blev man ju en erfarenhet rikare vill jag lova :)

Handlade ett par jeans åt Melle, en tröja och en vattenfast mascara åt mig själv.

Sen blev det lunch på IKEA, och lite strosande där innan det var dax att ta bussar hemåt åt olika håll :)

Jag drog hem för en snabbfika med Magnus innan jag åkte å jobbade igen......

Ikväll kommer brudarna hem till mig och det blir utgång på Harry´s så det är bara att börja ladda......

Ha en bra dag och en trevlig helg så hörs vi!!

Hoppas på något bättre väder till kvällen oxå, å heela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0