Vart tog alla hjältar vägen?

Igår jobbade jag delad tur å det var riktig fart på mig, både på min lediga period mitt på dan, då lyckades jag att tömma tvättstuge golvet som hade ett tjockt lager tvätt på sig, åsså putsade jag fönstren i v-rummet med hjälp av I-B :) Tack så mycket för hjälpen. Fönstren har varit så skitiga att man knappt sett ut genom dom, så jag kan ju lugnt säga att det blev lite ljusare inne.

Hade oxå en hel hop med trevliga människor här på kaffe igår :)
Det var supertrevligt, soligt och fint var det oxå.

Igårkväll jobbade jag av bara tusan, fick massa gjort på jobbet igår, har inte riktigt varit så effektiv där som jag borde, efter operationen, sen blev jag ju sjuk osv oxå, satt 3.5h hos HC i torsdags å andades Ventoline, så man har ju inte direkt varit på topp, men nu verkar kraften och energin åtevänt.
Å om den har återvänt, somnade vid 23 igår, sen vaknade jag kl 02 å var klarvaken, låg å funderade till 04, då var jag upp en sväng, sen vaknade Magnus vid halv 6 å strax efter det så lyckades jag väl somna om igen, så att jag fick sova en timme innan det var dax att åka till jobbet. Så idag var jag tacksam att jag var så effektiv igår, för idag har jag inte gjort många fler knop än jag har behövat. Sen blir man ju lite trött på det här kalla blåsiga vädret oxå, nu när man varit bortskämd med sol ett par dagar.

Gjorde ett tappert försök med 3 kaffe å glasstårta ute idag, men det blev lite kallt.

Nu sitter jag å väntar på att maten i ugnen ska bli klar, medans Magnus kollar på hockey.

Ikväll finns det risk för att det blir kväller tidigt för 05:30 i morrn bitti drar jag, Karin och Rebecka till Uppsala :)
Snacka om Road Trip!

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0