Uppspottad å urvriden :/

Känner mig rätt klen idag, har inte fått sova så mycket som jag skulle vilja i natt. Har varit på åtskilliga toalett besök, inge roligt alls, som tur var är Magnus ledig idag, iaf fram till 21 ikväll, så jag har fått vila en massa idag oxå. Men det blir ju liksom inte samma sak som att sova på natten, när man har ett Melle Monster som monstrar runt å gör precis allt som han inte ska.
När jag äntligen klev upp å hoppades på att få dricka lite nyponsoppa, gissa vem som lyckades att välta ur den då??
Mmmm inte så svårgissat va?

Just nu har Magnus gått å lagt sig en stund, han ska ju som sagt ut å jobba natt, han börjar 21 å är väl hemma till 06, så i morrn hoppas jag verkligen att jag är piggare, annars blir det jobbigt att ta hand om Melle tills Magnus har vaknat.

Ska ju på dop imorrn oxå, fast just nu känns det ganska långt borta, vill ju inte smitta ner hela kyrkan med magsjuka, så vi får väl se, förmodligen blir jag nog hemma. Dop är väl inte så roligt iaf? Eller? Formellt tråkigt jävla kyrk köör, eller.....alldeles, alldeles underbart?? Tråkigt att inte få vara med iaf, men just nu så lutar det åt det hållet.

Såå låång såå läänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0