Uppe med tuppen?

Känns som om jag vaknat lite för tidigt idag. Magnus gick iofs upp för en timme sen, men det verkar lögn för mig att kunna somna om. Började att nysa som en tok här för en liten stund sen oxå, vet inte om det beror på att vi har haft fönstret öppet i natt och jag har börjat reagera på pollen, på äldre dar, har för mig att det har varit så här ett par år nu, inget märkvärdigt men ändå tillräckligt irriterande för nån som inte är allergisk. Eller om det är Johan som var förbi här igår och var tokförkyld som har smittat mig? Tror iofs mest på det förstnämnda, även om jag inte vill det. Jag har oxå miljoner planer på vad jag ska göra dom där timmarna som jag är barnledig, eller från det jag lämnat Melle på dagis tills det att jag ska vara på min utbildning, eller vad man nu ska kalla det. Men i varje plan ingår att jag måste åka nån stans innan, å då blir det helt plötsligt väldigt avancerat, så vi får väl se. Risken finns ju att jag bara sätter mig på altan å njuter med en kopp kaffe. Man ska göra det man är bra på brukar Magnus säga :) å det verkar ju vara fint väder idag, hör iaf fågelkvitter genom mitt öppna sovrumsfönster :) så GOMORRON PÅ ER ALLIHOPA :) HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0