Nu så...

Efter en lång uttömmande dag börjar det nog att ordna upp sig.
Jag är fortf trött å magen är inte helt hundra, men vem faan är det??
Har iaf lyckats få i mig mitt favorit bakfylle käk, å då menar jag inte det man trycker i sig senare när man är som ett sopnedkast, utan det man äter när man fortf är väldigt klen :) D.v.s Falu-rågrut med kaviar och Te :)

Det är iaf det jag kan få ner idag, å än sä länge fått behålla oxå, brukar vara ett stensäkert kort, hoppas bara att det är så idag oxå.

Melvin han har iaf somnat, hoppas att han sover lääänge i morrn bitti. Jag kommer förmodligen att slockna snart så det behövs kanske inte, men Magnus har åkt å jobbat å ska jobba ända till 06, å han vill sova till 12, så ju längre vi sover, desto lugnare får han det i morrn f.m.

Ska nog försöka hålla upp ögonen 30min till, sen blir det nog kväller för mig oxå :)

Puss å godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0