Inte mycket alls :)

Idag har man inte gjort många knop alls, fast trevligt har jag haft det.

I morse när Melvin vaknade tog vi det lugnt ett tag, kollade på film, ritade och spelade Kalle Kunskap.

Vid 9.30 drog vi iväg till tandläkaren, eller tandhygienist eller vad hon nu var.
Melvin lyckades iaf att få både tandborste, tandkräm och en spegel utan att visa en enda tand :) Det tycker jag är ganska slipat. Vanligtvis så får man väl en tandborste om man har tur, eller ett klistermärke. Så vi får väl återvända i höst igen å göra ett nytt besök, hoppas att det går bättre då.

Efter tandis var vi iaf på köpis å handlade lite mat, kollade på fiskar åsså var jag på bolaget för första ggn på väldigt länge, kändes det som iaf.

Väl hemma igen så fick vi i oss lite lunch sen ville Melle ut å cykla, så så blev det, ner till Karin å fick en kaffe oxå, sen till I-B å fick en kaffe till. När Melvin tröttnat på att vara inne så gick vi hem igen, så nu har han varit ute ett tag. Just nu så har båda pojkarna slocknat på soffan iaf.

Jag borde väl kanske väcka dom så att dom inte sover för länge, eller iaf sparka upp Magnus så att han kan börja med maten :) å Melvin fåår verkligen inte sva längre, med tanke på vad klockan är.

Saved by the bell, nu ringde det, så nu vaknade Magnus :)

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; hehe hon var med hela tiden och såg på när allt hår försvann så hon har faktiskt accepterat det, som tur är :)

2010-05-08 @ 08:26:48
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0