En sjuk dag, eller nåt.

I morse rullade bilen med mig, Karin & Rebecka mot Uppsala kl 05:30 för att jag skulle ner å köpa en ny telefon på en ny öppnad tele 2 butik. Tror vi landade där, på centralstation kl 07 ganska precis när pressbyrån öppnade, så att vi fick lite frulle. Fast det var fortf 2 timmar att slå ihjäl innan butiken skulle öppna. Visade sig oxå att vi var ute en hel vecka för sent, butiken hade redan öppnat, förra söndan. Som tur var så fanns min telefon kvar iaf, tror jag sparat närmare 2000 spänn på att ha åkt dit idag iaf. Karin kom hem med en bärbar dator hon oxå, så jag tror att hon är ganska nöjd, är väl bara stackars Bettan som blev uppskrämd, alldeles för tidigt, utan att få nåt, telefonen hon hade blivit lovad tog ju som sagt slut förra söndan. Sen om det är nåt bra alternativ för mig, eller bra köp, det kan man säkert oxå diskutera, lyckades iaf att välja spanska som språk det första jag gjorde, å det var inte vidare lyckat. Är ganska Kass på spanska vill jag lova :) som tur var så bor jag med Mr Cuba, å han kan allt. Så förhoppningsvis får jag börja lära mig min nya telefon i morrn. Har jag tur så går det bra annars vette faan vad jag ska göra, eftersom jag lovat Magnus min nuvarande telefon :) dax att han får en riktig telefon oxå :) Eftersom jag skriver från mobilen är det lite svårt att se vad jag skrivit, så det kan nog vara rätt förvirrat det här. Har iaf 3h kvar att jobba. Så nu ska jag nog göra lite nytta igen :) Pöss så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0