En helt ny värld......

Idag har jag jobbat som vanligt. Känns som så idag när man hade delat i fredags, jobbat hela helgen och långpass idag oxå, även om det inte blev så långt som det skulle, för att dom ringde från dagis igen å sa att Melvin var hostig å inte så pigg. Lite tråkigt var det. 
Fick hjälp av Krillan & Jacob att hämta Melle, så när jag väl kom hem var det full fart här, det cyklades, krattades, målades med gatkritor och kaffet var på så det var riktigt trevligt att komma hem.

Å Melvins sjuka, den var som bortblåst, lite hostig kanske men absolt inget fel på han just då :)
Visst har han varit lite trött å gnällig i kväll men det har varit en lång å jobbig helg för honom oxå.
Det visar sig väl i morrn antar jag, skönt att veta att vi är lediga i morrn, å att jag börjar sent på onsdag om det nu mot all förmodan skulle bli nåt mer med Melle. Det visar sig väl, men är det hosta bara så kan det ju vara lite lurigt hur man ska göra med den, är ju svårt att avgöra, behöver ju inte vara nåt större fel för att man har hosta, samtidigt som det kan bli rätt långdragen om han har otur.

I övrigt så har det varit en väldigt givande dag, börjar känna mig riktigt trött nu, så i natt kanske man får sova ordentligt, jag som inte sovit nåt på hela helgen känns det som. Det är ju inte riktigt sant, för nån timme har man ju skramlat ihop här å där.

I morrn vid 10 ska Melle till tandläkarn oxå, det kommer nog inte gå så bra, vi har ju inte lyckats nåt vidare dom ggr som han ramlat å slagit i tänderna, så att tro att vi ska åka dit , han ska gapa å visa sina tänder för den som undersöker,det är nog som att tro att jag ska skrapa fram några miljoner på Triss i morrn, men händer det ska jag garanterat köpa en lott iaf.

Så önska oss lycka till :)

Natti natt :-*

Kommentarer
Postat av: : )

Krillan kan ;p

2010-04-21 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0