Boooring!!!

Heeeej!!!!
Har riktigt jävla tråkigt nu iaf, har försökt att hitta på allt som inte för för mycket oväsen.

Vi kollar på film, puzzlar, bygger med duplo, å nu är vi tillbaks till film igen. Teletubbies, känns som om dom har invarderat min tv i 3 dar nu, känns inge roligt alls, men Melle är nöjd iaf, å nu är det bara en timme kvar tills vi får väcka Magnus.
Hoppas bara att han är frisk när han vaknar så att han inte åkt på magsjuka han oxå.
Det är ju lite roligare om han oxå är med, fast igår var det han som fick hålla ställningarna här, när jag låg för ankar hela dan, så jag hoppas verkligen att jag slipper det. Å han ska ju ut å jobba ikväll igen så det vore ju trevligt om man fick ses en stund iaf.

Funderar på om man ska göra ett litet ryck här snart, å plocka lite....... få se om jag har nån ork.

Senare kanske jag kan leta på Usb:t till minneskortet i telefon å lägga in några bilder, om jag orkar.
Viljan finns där, men den brukar dö ut ganska snabbt, för jag tycker att det tar sån tid :)

Pözz så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0