Besiktning.

Just nu sitter jag i besiktnings hallen Och tittar när dom håller på å våldar på min bil :-S kan bara hoppas på att det ska gå bra, men som vanligt blir det säkert ombesiktning. Skulle inte förvåna mig alls. Å man kan ju omöjligt se på dom som håller på å grejjar hur det går heller. Dom är som stålmän, som inte rör en enda min. Fast det kanske iofs är bra. Tänk om dom skulle sitta å göra miner Och grimaser då skulle jag om möjligt vara ännu nervösare. Inte för att det behövs, det är ju för våran skull som dom gör allt det här, för att vi ska åka säkert Och kunna åtgärda fel som inte syns, ist för att det ska behöva hända nån olycka. Men snart så, får jag domen, för det känns ändå som en sån konstigt nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0