Trött å slö å halv döö!!

Är lite uttråkad nu, är fjärde dan i rad som jag jobbar e.m.
Lite tråkigt att vara ifrån Lill-Trollet oxå, märktes idag när jag lämnade honom på dagis att vi inte sågs igår, för han blev jätteledsen å det brukar han inte bli :(
Förra veckan talade han ju tom om för mig att jag skulle gå hem.
Men som tur var så är jag ledig i morrn å då kan vi hitta på nåt Bus :), på lördag jobbar jag f.m. så då har vi e.m. å kvällen å göra nåt skoj på, läängtar efter att få mysa lite å läsa godnatt saga nu. Även om jag passade på att mysa i morse för då hade vi sovmorgon :), å gemensam frukost alla 4 å det är inte ofta det händer vill jag lova.

Hade så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0