Mitt Lill-Troll har feber :(

Helt sjukt hur jag bara häromdan satt å sa att Melvin sällan är sjuk, det skulle jag minsann inte ha gjort. För idag har lill-skrutten feber, han sover mest, är väl inne på sin 3:dje vila för idag, när vi gick upp för att lägga oss å läsa saga i sängen, ropade han godnatt till Rasmus som satt i källaren å då var väl klockan runt 17.

I morse var han väl pigg ett tag iaf, för han ringde mig på jobbet å skrek att: Vi har fått fisk :) Laaax, fast jag tror att det var Brax han menade, sen hade dom fått tre gösar i näten oxå :) Sen har vi det där med nät, det är ju i Melvins mening inte så viktigt, det viktga är Bollarna som man lämnar kvar i vattnet, å får åka ut å hämta upp sen.

Nu är han vaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0