Måååndag 090907

I dag har man jobbat som vanligt, har haft en riktigt bra dag.
När jag kom hem från jobbet så möttes jag av en riktigt trevlig överaskning :) Krillan stod å tog rätt på mitt kök. Plockade i å ur diskmaskinen, och torkade chokladbollssmet från köksluckorna. Magnus och Melle hade bakat chokladbollar igårkväll när jag jobbade. Så köket såg ut där efter :) Kaffet var givetvis oxå klart.
Jag hämtade Melle på dagis, sen blev det kaffe på altanen medans barnen var ute å lekte :).

Vid halv 6 kom M hem å då var middan klar, så vi åt tillsammans allihop. Annars har det varit en lugn kväll.
La Melle vid 8 å sen tog jag mig en välförtjänt lååång, varm dusch. Det är vardagslyx det.

Nu sitter jag å kollar på Färjan 3, inget jag brukar följa men det duger i brist på annat....


Kommentarer
Postat av: krillan ;p

KRILLAN KAAAN!!! :D

2009-09-07 @ 22:03:25
URL: http://krillankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0