Loong time no seen :)

Nu var det precis som sist riktigt länge sen jag skrev :)
Det händer liksom inte så mycket, man bara lunkar på i vardan. Man jobbar, hämtar å lämnar Melle på dagis å trivs hemma på altanen. Fast just idag så är inte ens den inbjudande p.g.a. vädret, men det kanske blir bättre efter lunch. Det har hänt så sjukt mycket med Melvin i sommar, han är en sån STOR kille nu, hans ordförråd har blivit hur stort som helst, han pratar massor å lyssnar på vad vi har att säga ( ibland iaf). Han är ute själv på gården å leker, för där tar verkligen alla barnen hand om varann :), han åker på sin trehjuling, men mest susar han fram på sin sparkcykel, med eller utan hjälm, mörkrädd blir man iaf. Häromdan kom han sparkandes på en skateboard, förstår inte hur han lär sig allt å vart han fått den balansen ifrån. Han är ju bara 2år å 3mån, så fort går det iaf. Igår var vi på parkbadet, även där är han mer vild än tam, helt orädd för vatten, han hoppar, å dyker å åker rutchkana, är det nåt han ogillar så är det väl duschen :)

Idag har jag jobbat en kortis på morron, sen börjar jag på em igen. Ska hämta Magnus i Gävle vid 11, sen ska vi luncha å handla lite.
Jag jobbar även i morrn å på söndag.
Få se om jag hinner skriva nåt mer i helgen å kanske hinner ladda upp lite bilder från i sommar :)
Har en massa fina kort ligger, från båt å badturer, från stugan å när vi varit i högbo och matat djuren :)

Soo long så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0