Ledig hela helgen :)

Tjo hooo!!!

Igår kväll jobbade jag, fast nu behöver jag inte göra en enda knop förrns halv 8 på måndag morgon :)

I morse hade Melle å jag sovmorgon igen, eller skulle ha haft iaf, om det inte var för att Melvin kom in ramlandes vid halv 8 å skulle äta "prukost", fast sovmorgon är ju relativt, Magnus gick upp kvart i 6, så om vi jämför där så skulle man nog kunna säga att vi hade sovmorgon iaf. Fast jag kände mig väldigt trött å sleten i morse, riktigt kåmig ;) så det känns som om man gått på halvfart hela dan, kom liksom aldrig igång.

Idag blev jag iaf ivägskickad från dagis igen. Vinka sa Melvin, så då var det dax för mig att gå, å det finns väl nästan ingen härligare känsla att veta att han trivs, å vill sticka iväg å leka så pass mycket att han talar om för mig att jag ska gå hem. Då traskar man från dagis glad och nöjd, är ju inte så roligt dom dagarna det är tvärtom, fast dom är lätträknade tack å lov :)

Idag har jag varit på köpis å hämtat min telefon, hoppas att den ska fungera bra nu, men jag är tveksam, måste nog byta ut mitt simkort i morrn iaf, å hoppas att det fungerar ännu bättre då, tycker att täckningen dyker till nästan ingenting rätt som det är. Är såå tråkigt, har ju ganska nyligen hämtat ut en ny telefon för att jag fick reklamera min förra efter att den varit inne på lagning 3 ggr. Å jag vill verkligen inte vandra den vägen igen, fast det känns som om jag redan börjat, är ju redan på reperations omgång ett nu,  och nu har jag skaffat hem nya inst, så då är det bara alla "mina ord" som jag tråkigt nog måste lägga in igen, är ju sjukt va ord man använder som inte finns med i ordlistorna.....

I morrn blir det som sagt köpis igen då, fast då är det väl för den stora loppisen vi ska dit, huvudsakligen iaf. Få se om man får göra några fynd i morrn oxå :)

Nu får ni ha det så trevlig allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0