Jobbat klart för idag!!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet å sitter å slappar framför tv:n. Magnus har åkt å hämtat taxin för han hade 1:a körningen i FBA i morrn bitti, vilket innebär sovmorgon för honom, å även hjälp för mig att få Melle klar till dagis, så det gillar vi :) Melvin är alltid lite extra medgörlig oxå när Magnus är hemma på morgonen, inte för att han brukar krångla eller så, men han uppskattar verkligen att M är hemma eftersom det inte händer så ofta, oftast har han mördartider å sticker redan vi 05 :(

Jag å Krills kom iaf iväg på bakluckeloppis idag :) blev ett par fynd iaf, bla 3st sparkcyklar till Melle, inte för att jag vet om han behöver det men, han åker som en galning å en har börjat, eller har gått sönder, den är bara lagad lite provisoriskt. Han fick iaf en idag å blev naturligtvis jätteglad, dom andra 2 stoppade vi undan för senare bruk, nästa sommar eller så kanske :) En hundring fick jag ge iaf för alla 3 :) var ju fantastiskt billigt eftersom 2 av dom såg nästan nya ut.

Nu ska jag nog se klart på Lopez, eller ta en dusch å kasta mig i säng, börjar jobba i morrn bitti igen.

Natti natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0