Ja ha ja!!!

Då var en ledig dag å en dag då jag bara jobbat en timme å en kvart över då, imorrn blir det delad tur igen, för att sen vara ledig i 3 dagar :)
Igår var Melvin å jag lediga hela dagen tillsammans, å det kan vara jobbigt det. Mr Monster har nämligen ett fruktansvärt humör och en enormt stark egen vilja på förmiddagarna. Vet inte riktigt vad det beror på, det är väl kanske bara så, så vi har världskrig här hemma iaf, för jag är minst lika envis minsann ;)

Igår hann vi iaf åka till HRK å titta på lite hästar på f.m, och vidare till högbo å mata änder och får. Riktigt mysigt hade vi det, blev även lite lek i lekparken där uppe.
E.m. tillbringade han nog lekandes på gården, å jag på soffan med en kaffekopp i näven, förutom när jag kelade med Juline, hon hade ju givetvis sina föräldrar med sig oxå.

Idag har jag jobbat en skvätt i Högbo, sen hann jag åka å inhandla nya skor och en tröja i gallerian, innan jag drog vidare till maxi för att komplettera lite till middan, å inhandla fika.

Idag har syster yster varit här å ätit med oss.
Sen fick hon snällt klä på sig lek overallen å gå ut å leka med Melvin, tror säkert hon åkte rutch-kana 40ggr med Melle, han puttade, å hon puttade, kul verkade dom ha iaf, medans jag tog rätt på disken och förberedde fika eller efterätt eller vad man nu vill kalla det.

Äppelkaka å vaniljvips :) å sånt tyckte iaf katterna om, tror att Melvin splillt å kladdat vaniljvisp över hela bordet, så han var riktigt säker på att både Hulda och Chivaz hade fått :)

Nu har syster åkt hem å jag sitter här när M kollar på sporten å Melle sover, antar att det är läggdax snart för mig oxå, imorrn får jag ju inte ligga å kura å dra mig, i morrn måste jag ställa klockan å kliva upp före 7, behöver iaf inte lämna Melle på dagis vilket innebär minste en extra halvtimme hos John Blund :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer när jag har någonting att dela med mig av :)

2009-09-24 @ 22:54:50
URL: http://ssandrajageving.blogg.se/
Postat av: Sandra

tydligen.

2009-09-25 @ 19:25:47
URL: http://ssandrajageving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0