Hej hej hallå....

Idag har jag jobbat f.m.
Efter det har jag bara varit hemma, men riktigt trevligt har det varit, fast inget av mina planerade besök dök upp-
Trodde syster yster skulle komma ut idag och Marie, men det visade sig att dom hade andra planer.

Fick iaf besök av Krillan, Robert å alldelses underbara supermysiga lilla Juline :)
Henne fick jag gosa ordentligt med idag även om hon mest sov, fast det är nästan då dom är som bäst dom små liven, iaf när dom är sådär nykläckta, hon blir ju en hel vecka i morrn.

Magnus, Rasmus och Melvin hade lagt nät idag oxå, så det blev gös till middag idag, å den var alldeles nykläckt den oxå, eller iaf alldeles nyupptagen, var inte många minuter innan den blev filéad och hamnade i stekpannan. Magnus pappa dök oxå upp till middan :)

Har varit en trevlig e.m. å en lugn kväll, blev sagoläsning å läggdax med Melle starx innan 21.

I morrn drar grabbarna upp näten igen, så vi hoppas på mer gös, sen bär det av på bakluckeloppis i p-huset vid Åhlens. Få se om vi kan göra några fynd i morgon oxå, innan det är dax att jobba igen.

Nu ska jag se klart på CSI, sen blir det till att krama kudden, Natti natt ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Lättläst och trevlig blogg som är trevlig att följa... Kram

2009-09-20 @ 11:47:32
URL: http://norrlandshaxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0