Bebis!!

Har nyss suttit här med en lagom uppstressad Kristina :)
Hon har varit in på föelossningen idag och legat i diverse kurvor, blivit klämd å kännd på, å hemskickad med order att komma tebax i morrn för igångsättning :) Så nu bliir det faan bebis snart ;)
Spännande vill jag lova!!

Nu sitter jag här med Magnus å Björn som spelar poker å dricker bärs.
Själv får jag snällt vänta tills i morrn då jag ska hem till Marie på Party, stort eller litet vet man aldrig innan, en bit mat blir det oxå, å säkerligen jättetrevligt.
Men grilla ska vi iaf göra, finns viss risk för att det blir sista grillningen för i år, eller för säsongen iaf, man vet ju inte om det hinner bli nån is som man vågar sig ut på före nyår så det blir nån korvgrillning. Men det skulle ju oxå vara trevligt, vet några som längtar riktigt mycket till vinterfisket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0