Trött å slö å lite småförkyld.

Usch, vet inte om jag orkar vara förkyld, fast det har inte brutit ut riktigt ordentligt än, å jag har kännt mig såhär i 2 dar så jag vet inte om det tänker bryta ut heller?
Hursomhelst så har inte det nackonda gått bort heller, å stackars Melle snorar och hostar oxå, fast inte heller han så farligt, så vi får väl se om han orkar med Julskyltningen i morrn iaf :) Blir bara en kortis på stan mellan halv 3 å 4 då dom tänder bocken å sen hem till Syster å fika, å då hinner han ju sova middag mitt på dan så att han är piggelin :) Vägrar släpa med mig en grinig unge oxå, å jag tror inte att han blir nå sämre av att vara ute ett tag.

Idag kom Ockelbo Karin på besök så vi provade den nya Apelsin glöggen, den var riktigt god, den smakade glögg iaf, förra året vill jag minnas att jag köpte en hjortronglögg som inte smakade glögg, å då försvinner ju idén lite med att dricka glögg tycker jag. Då kan man ju lika gärna dricka nåt annat.

Nu har jag å Rasmus precis kollat klart på Robinson, vet inte om jag har fastnat för det än, det är väl bara lite småtittande i brist på annat. Inser nu att det var ett bra tag sen det slutade och jag vet inte vad vi tittar på nu, såå interesserad av tv:n är jag.

Funderar faktiskt allvarligt på att gå å lägga mig snart, kanske kan få förkylningen att vända helt med lite extra sömn, eftersom den inte vill bryta ut. Å med tanke på Melle så misstänker jag att natten kan bli lite orolig, med hostande å snorande.... Det visar sig väl!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0