Hmmm

Näe jag mår inge bättre idag, även om det inte verkar vara nåt större fel på Melle just nu.
Värst är nog att jag har ont i nacken iaf, vet inte om jag kan smörja med zon eller orudis i nacken heller, finns ju risk att hela huvudet faller av då. Sen verkar ingen alvedon eller voltaren i världen vilja bita på min feber heller, men det är väl meningen att jag ska vara sjuk nu då, känns lite som om det är min tur, eller vår tur nu. Vi har ju hållt oss väldigt friska snuskigt länge nu, enda jag vet var väl att Mellle hade en febertopp en lördagnatt för några månader sen, sen har vi ju Magnus då som är sjuk var fjärde vecka, men t.o.m han har klarat sig den senaste tiden, peppar peppar!!
Vi får väl se hur det blir idag då, om man orkar ränna runt i stan eller inte?

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas ju verkligen att inte huvudet trillar av !!!!

Ta det lugnt, ta en toy :-)

2009-11-29 @ 13:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0