Fredag igen :)

Idag slapp jag som tur var delad tur, så nu sitter jag hemma å myser ist för att jobba, jag har redan gjort mina 8 timmar idag. I morrn bitti blir det 7 till för att sen vara ledig på söndag :) Jippie!!

På söndag är det ju oxå julskyltning, eller skyltsöndag, å jag kommer ihåg att jag sa att jag skulle åka till Gävle på Julskyltning nästa år å kolla på när dom tänder bocken ist för att springa omkring i parkeringsgaraget i Sandviken, för det sög ju fett förra året. Enda fördelen med det är väl att det är under tak, å med tanke på hur många liter vatten det har strilat ner den senaste månaden å med tanke på hur många soltimmar vi har haft så är väl risken för regn ganska stor på söndag, fast om man ändå skulle hoppas på en liten strimma sol, så lovade Pernilla att hon skulle bjuda på fika efteråt, å det låter ju toppen. Inte ens mamma å pappa var främmande för att åka in till Gävle ist, å dessutom så får jag ju se Pernillas nyrustade lgh, å mamma  å pappa har ju inte varit dit sen hon flyttade heller så då kan man ju liksom göra 2 flugor på smällen ;)

Ja vi får väl se vad vi beslutar oss för.....

Är fruktansvärt glöggsugen oxå, vet inte om jag ska motstå frestelsen å vänta tills på söndag eller om jag ska leta igenom skåp och lådor efter lite glögg. Har ju iofs 08:ans Blåbärsglögg som skulle behöva drickas upp innan den blir gammal, eller blir den bättre med åren? ;) Det är ju även alkohol i den och jag hede ju nöjt mig med en alkoholfri glögg för att jag har tagit en alvis för jag har lite "nackspärr", hur man nu kan ha lite nackspärr, men så är det iaf, har väl legat konstigt inatt eller nåt, tror iofs inte att det är nån större fara, men det känns ju lite onödigt eftersom det inte är alkoholen jag vill åt.......inte idag iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0