3 korvar :)

Idag har det äntligen hänt :)
Melvin bajsade på pottan för första ggn, 3 KORVAR som han själv uttryckte det :)
Det var väl kanske inte riktigt sant, det var väl bara det att det råkade komma en liten mängd bajs 3ggr, eftersom han var så uppspelt att det kom nått överhuvdtaget, så stod han ju upp å kollade i pottan mestadels :) å lyckades träffa in den 3ggr. Duktig som jag är så fotade jag ju naturligtvis å skickade ett MMS till Magnus om hur duktig våran son är, skulle ju kunna lägga ut bilden men jag tänkte bespara er den, det känns tillräckligt skumt att jag faktiskt tagit den.

I övrigt så har jag satt upp julgardiner å adventsstake idag, så nu är det iaf lite julfint mitt i röran, putsningen struntade jag i, det var inte så länge sen jag faktiskt putsade fönstren.

Har även hunnit med en kaffe hos Krillan å Robert på f.m., med Karin å Andrea oxå.
Trevligt trevligt :)

I morrn är det jobb igen, men i morrn har jag lyckats trollat min delade tur till en f.m. tur, som iofs slutar halv 4 men det är ju fortf så oändligt mycket bättre än halv 10, sen jobbar jag f.m på lördag oxå, söndag har jag kompat ut så då är jag tack å lov ledig :) skönt, kan behövas eftersom Magnus ska ut å resa, svårt att jobba e.m om man är själv med Lill-Troll :)

Soo lång såå länge ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha, förstår din upphetsning över korvarna!

2009-11-27 @ 08:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0