Jobba hela helgen!!

Förra veckan gick mycket barnfri och ledig tid åt att övningsköra med Karin, åka runt å uträtta en massa ärenden osv.  Fast vi hade lite myspys oxå, med en fredagslunch på Napoleon. Är helt sjukt hur folk kan va så dumma i huvet å lägga sig på tuten när man är ute å övningskör. Visa lite jävla RESPEKT för faan, eller HÄNSYN kanske, arg var jag iaf, på väg ur bilen, men som tur var så fick Karin snurr på den igen innan jag hann kliva ur, annars så vet man aldrig vad som kunnat hända....
I helgen som var så jobbade jag, och Magnus vi gick om varann. Inte såå roligt att knappt få träffas nåt alls.

Igår Måndag hade jag en lyxdag igen med Melle på dagis mellan 9-14 så jag å mamma passade på att göra gävle, tyvärr blev det mest saker inhandlade åt Melvin´som vanligt, eller tyvärr å tyvärr, det var mormor som öppnade plånboken igår å sånt är ju alltid trevligt, Vi hann även med en macklunch i form av en chiabatta hos Pernilla, åsså kaffe å en biskvi.
Trevligt trevligt!!

Idag har jag varit till köpis en snabbis på f.m å hämtat min telefon som varit inne på lagning igen, å det är såå tråkigt när alla mina egna ord försvinner ur ordboken, det tar sån tid att skriva sms då.
Jag var oxå in å hämtade en vår/sommar jacka som jag hade hängt undan åt Melvin, blir nog superbra. Efter det blev det kaffe på altan med Åhlle, åsså dammsugning innan jag började jobba kl 15.

Nu har jag nyss kommit hem å borde väl gå å lägga mig, för jag börjar 7.30 i morrn bitti igen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har inte fått något sms av dig idag ?!

2009-04-01 @ 22:32:23
URL: http://ssandrajageving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0