Full av BUS!!



Det kan jag lova att min kära son är, även om det är lite blandat med trötthet, gnäll å snor idag, han är lite små hängig, men tack å lov så sover han just nu så nu har man en lugn stund.
Vi har ätit våfflor i dag i tron om att det var våffeldagen, men det verkar inte bättre än att det är i morgon, inte för att jag tror att våfflorna smakar nå annorlunda för det. Magnus har precis åkt till G.H. å skulle inhandla mört, han å Jacob ska nog ut å fiska i morrn, sen så ska han vidare till gävle på ett möte. Själv börjar jag jobba kl 15 så Karin kommer å passar Melle ett par timmar, va inte meningen att det skulle vara möte från början, d va meningen att Magnus å Melle skulle vara lediga idag.

Har mina 2 mördar veckor på jobbet nu, en gjord den andra börjar idag, har 4st em den här veckan, det är mindre skoj, blir lite tråkigt å långsamt, likaså att vara hemifrån 4st kvällar.

Men nu så.....vet jag inte vad jag ska skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0