Trött å slö å halv ....

Idag har vi varit lediga allihop, riktigt skönt har det varit. Dock fick vi ingen jätte sovmorgon, å det kan ju vara bra för att inte rubba Melles rutiner allt för mycket, för det är såå skönt när han somnar i skaplig tid på kvällarna, å då menar jag halv nio, nio. Fattar inte hur folk gör som får sina barn att sova vid sju tiden, det är för mig ett under. Men dom kanske kliver upp sex på morgonen oxå, vad vet jag? Men det är jag ju inte jättesugen på heller. Idag har vi varit i sandviken och handlat lite doningar på dollar å öb. Magnus skulle bygga en pulka av en hockeyback å trick skidor som han kan ha å dra mörtink å ismetspön m.m. när han ska ut på isen å ismeta. Den blev kalas bra iaf.
 
Igår var jag,Melle IB å Sandra in å hälsade på Emma i gävle, det var riktigt trevligt det oxå. Goda Muffins hade hon bakat.
Annars så händer inte så mycket här hemma, ska väl gå å sova snart å hoppas att Melle sover i sin säng i natt så han slipper ligga å dra mig i peruken, om inte annars så kommer jag att behöva en sån snart för jag kommer att bli hårlör, iaf på ena sidan.



Solnedgång i Sikis, guud vad jag längtar, vill ha sommar nu!!! Nyss helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0