Trettondagsafton!

Igår hade vi sovmorgon,sen åkte Jag å Melle å hälsadepå Krillan &Robert. Magnus följde oxå med till viken men han valde att åka å fixa bilen ist, han gjorde nåt med bromsarna och konstaterade att vi skulle behöva reservdelar för 2000spänn,nya stötdämpare och fjädrar, det är ju precis vad man behöver nu när man badar i pengar på årets fattigaste månad. :) Efter det var vi på en blixtvisit till Mormor oxå,Melle hade tjatat så om henne. Sen var det bara hem å röjja lite innan Karin och hennes barn kom från Ockelbo, och något senare även Håkan från Tierp. Vi drack glögg och fikade för jag hade ju varit duktig och bakat, både Toscakaka, snickerskakor och Leilas Rocky Road. Riktigt smaskigt var det iaf. Melvin var som vanligt uppe alldeles för länge så ikväll hoppas jag att han somnar i tid, för imorrn bitti är det dagis vid 07 

Blev även lite JVM-final innan man somnade inatt. Idag har det mesta varit lugnt,jag har jobbat och sååå, resten av veckan jobbar jag f.m. om det är nån som vill hitta på nåt roligt med mig å Melle nån e.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0