Tråkigt!

Nu vet man vad man har att vänta sig, Magsjuka, sitter hemma med en son som har varit kräksjuk sen i fredagskväll, det är dock bara kvällstid han har kräkits, å i natt kräktes Magnus oxå, han hade pratat med Rasmus å han var oxå dålig. Så nu är det bara min tur kvar :(( iofs så kan jag kanske klara mig, för jag vet att M&M&R drack ur samma vattenflaska nere på isen i lördags. Det låter kanske oxå  konstigt att vi var nere på IP o lördags å spelade hockey, men Melvin har varit jättepigg på dagarna, full makaron som vanligt, kan ha gått 24-27h mellan kräkningarna å då tror man ju att det är över. Idag har han iaf fått tillbaka aptiten, igår var det bara välling, vatten å nyponsoppa som gällde. Men man är ju glad om han får i sig vätska iaf.
Det sumerar min helg ganska så bra iaf, har suttit å suttit å suttit känns det som fast egentligen var det ju bara igår som man var inne hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0