Helgen!

I helgen har det varit full fart som vanligt. I fredags så kom Björn, för han å Magnus å Jacob skulle ut å angla. Fredagkvällen var väl rätt lugn, på lördan tog jag å Melle sovmorgon, när dom där 3 karlarna äntligen kommit iväg, lät ju som om man hade en hel elefanthjord som rusade omkring och gormade nere, så det var inte det lättaste att sova när dom började att väsnas vid 06, men det tog vi igen som sagt med sovmorgon. Runt lunch var jag Karin å Melle ut till dom på isen en sväng, men Melle var på så dåligt humör så vi blev inte så långvariga. Hem å sövde honom, å sen gjorde vi Tacopaj till middan, så att det skulle vara klart å bara käka. Vid 16 lämnade jag Melvin till Emma, han var trött å grinig så det kändes inge roligt att lämna honom men jag tror att det hade gått riktigt bra iaf. Sen bar det av hemåt, väl hemma åt vi pajen och sen var det bara dusch å pynt kvar. Fiskarna behövde ju naturligtvis en powernap, men Magnus kom inte riktigt igen efter den, han kom väl upp å duschade å så han oxå, men sen var det sängläge för honom igen, han hade febertoppar å frossa, vi trodde väl att han var bakis eftersom dom druckit sen 9 på morron men så var inte fallet. Vi andra som skulle spela poker skötte oss dåligt, för nån kortlek å några marker såg jag inte röken av. Det blev singster å lite annan trevlig underhållning ist. Riktigt skoj hade jag iaf. Hela söndan låg man mest för ankar, som tur var skulle Emma till FBA så hon å Melle kom hem med buss vid 15, så vi behövde inte ens åka å hämta honom, å det kanske var tur det.
       

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0